Knihy Napoleona Hilla jsou plné inspirativních postřehů. Není divu, jejich sepsání zasvětil svůj život a desítky let usilovné práce. Podle jeho zjištění je základním stavebním kamenem každého úspěchu touha. 

Nejenže touha může být různě veliká, také samotný předmět či podnět touhy může být odlišný. Sám přišel s osmičkou "tuh". Kdykoliv po něčem toužíte, máte nepochybně jednu z těchto osmi základních motivací:

Pud sebezáchovy.
Touha po pohlavním kontaktu.
Touha po finančním zisku.
Touha po posmrtném životě.
Touha po slávě, po moci.
Touha po lásce (odlišná a oddělená od touhy po sexu).
Touha po odplatě (typická pro zastydlé mozky).
Touha oddat se egoismu.

Čím silnější je vaše touha, tím větší šance, že svého cíle dosáhnete. Pokud po něčem skutečně netoužíte, nemusíte se vůbec dostat za mantinely "přání si".

Vyplývá z toho však i velký "aha moment" pro obchodníky. Pokud chcete zboží úspěšně prodávat, měli byste na potenciálního kupujícího apelovat prostřednictvím co největšího počtu z těchto osmi základních motivačních sil…

ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjadřujete souhlas k zapnutí všech cookies. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti